Que facemos >

Programa Incorpora

• Preparación para a búsqueda de emprego e xestión de ofertas
  • Dende - Ata: 12/07/2011 - Actualmente

Para quen?
Destinado a persoas desempregadas que teñen dificultades para atopar traballo.

Para que?
Incorpora está impulsado pola Obra Social "A Caixa" e ponse en marcha co obxectivo de orientar e asesorar en materia de emprego ás persoas que buscan traballo, centrándonos nos colectivos máis vulnerables.

Por que?
O desemprego é un gran factor de risco para que as persoas caian en situacións de pobreza, exclusión ou vulnerabilidade social. Neste punto é onde o Programa Incorpora convértese nunha aposta clara para labrar oportunidades aos colectivos con maiores dificultades de acceso ao mercado laboral.

Como traballamos
Traballamos en rede co resto de entidades e asociacións que forman parte da rede Incorpora, mediando entre as persoas que buscan traballo e as empresas que necesitan profesionais para incorporar aos seus equipos.

Axudamos ás persoas para mellorar a súa empleabilidad cunha atención individualizada, potenciando as súas competencias sociais e con formacións teóricas e prácticas en empresas, que lles permiten adquirir competencias laborais.
Cabe destacar a figura do técnico Incorpora, que acompaña e asesora ás persoas que buscan traballo durante todo o proceso.

Para o bo desenvolvemento de Incorpora é esencial a colaboración do tecido empresarial, que se implica, non só na inserción de persoas en situación de vulnerabilidade, senón que participa activamente nas accións formativas e nas prácticas en empresas.

O labor destas empresas comprometidas, recoñécese anualmente a través da convocatoria dos Premios Incorpora, que permiten visibilizar a implicación e a responsabilidade social das empresas colaboradoras.

O noso proxecto en números

Desde o ano 2011, que entramos a formar parte da Rede Incorpora atendemos a máis de 500 persoas en situación de vulnerabilidade social , visitado a máis de 590 empresas e facilitado a integración social e laboral de 265 persoas a través das preto de 600 ofertas de emprego que xestionamos.

Infórmate
Tanto se es unha persoa que busca emprego coma se tes unha empresa e buscas persoal contacta connosco en:

Tfno 988 107 629
e-correo programa.empleo@apesasociacion.org

Queremos coñecer a túa opinión sobre este proxecto. Dedícasnos 1 minuto?

MATERIAIS RELACIONADOS

Imaxes